2014. október 31., péntek

50.rész

Sziasztok! :D Meghoztam az új részt, tudom sokat kellett rá várni, de megérte várni szerintem.(: Mielőtt elkezdenétek olvasni szeretném közölni, hogy vannak benne nem valós dolgok ezt úgy értem, hogy például egy szereplőre olyan tulajdonságokat ruháztam rá ami való életben nem igazak rá. Ezt azért mondtam el, mert nem szeretném, ha ebből esetleg baj adódna.(: Hiszen egy történetben minden szereplőt olyan tulajdonságokkal ruházunk fel amilyenekkel csak akarunk.(: Na de jó olvasást kívánok és a lehetséges helyesírási hibákért előre bocsánatot kérek!(:


FIGYELEM!
A következő rész csak erős idegzetű és 18 feletti korosztály számára ajánlott!  Megtekintését,olvasását csak saját felelősségre!





Boldog Halloweent Kívánok mindenkinek!(:



50.rész

Reggel kisírt szemekkel ébredtem fel, a világomat se tudtam, csak egyet, hogy tegnap smároltam Louis-sal ami nem lett volna szabad hiszen Harry-vel járok akit szeretek. Nem tudom,hogy tegnap mi lelt engem, hogy hagytam, hogy Louis megcsókoljon sőt, hogy vissza is csókoltam. Bár az igaz, hogy Louis elég jól csókol ahogyan a nyelvét használja, de mégis érzéki az egész. Te Jézus miről beszélek én, tényleg nem vagyok normális, hogyan álmodozhatok egy másik fiúról mikor van barátom. De hisz abban a csókban megvolt minden ami csak kellett bele, szenvedély,vonzalom,erő,tűz,vágy, és szeretet. Amik Harry csókjára nem mondható el, még régebben teljesen igaz lett volna rá ez a sok állítás, de most már nem. Az övé a rideg kopár Északi-sarkhoz hasonlít semmi szenvedély semmi vágy semmi sincs benne, egy szimpla szájra puszihoz hasonlít, amit nem szívesen ad. Viszont Louis-é maga a mennyország, mert mikor megcsókol ott érzem magam. Istenem most úgy beszélek róla mintha szeretném pedig nem, vagy talán mégis? A gondolat menetemet egy üzenet zavarta meg amit a telefonomra kaptam még hozzá Harry-től.

Ez állt benne:

Rendben, nálatok 3-kor.

És hol marad a szeretlek? Vagy az, hogy sajnálom, hogy ilyen voltam? Na hát igen erről beszéltem, hogy egy rideg egy ember lett belőle. Felkeltem az ágyból, Kenny és Lucy sehol se volt, talán Elena elvitte őket sétálni ugyanis szombat van és ilyenkor elszokta őket vinni egy picit, hogy kimozduljanak itthonról. Megigazítottam az ágyamat és felöltöztem valami meleg ruhában, mert elég hideg lehet oda kint ugyanis esik az eső, hát igen ez London.


Lementem a konyhába  bekaptam valamit és ittam egy jó forró teát, pont mikor Elena lépett be a konyhába Lucy-val és Kenny-vel.
- Jó reggelt! - köszönt.
- Neked is!
- Jobban vagy?
- Hát a tegnap estéhez képest egy csöppet igen, de lehetne jobb is.
- Lesz is hidd el.
- Ma találkozom Harry-vel.
- Hol?
- Ide jön.
- Mikor?
- 3 körül azt írta.
- És elmondod neki?
- Nem tudom, ezen gondolkozom el kéne, de nem tartom jó ötletnek.
- Hát ahogy érzed, bár szerintem megérdemelné, hogy fájjon neki a dolog.
- Elena tudom, hogy nem a szíved csücske, de azért ilyet ne mondj jó?!
- Jó.
- Most én elmegyek, mert látom nincs itthon sok dolog a hűtőben, se a háztartásban bevásárlok addig is járok egyet és a fejem is ki tud szellőzni na meg gondolkodni is tudok addig ezen a Louis, Harry-s témán.
- Rendben. Én addig el leszek velük. - és mutatott a két kicsi kis állatra.
- Ja, ha Harry előbb de érne és én még nem vagyok itthon, akkor mond meg neki, hogy mindjárt jövök és, hogy sietek. - mondtam a konyha ajtóból vissza fordulva.
- Oké, megmondom neki.
A bejárati ajtó mellett van egy kis komódunk, amin tartjuk a kulcsainkat meg néha a pénztárcánkat is oda rakjuk le, hogy ha sietünk el itthonról, akkor ne kelljen felmenni érte a szobánkban. Így én is onnét kaptam le a kulcsomat meg a pénztárcámat és elindultam. Fejemre húztam a csuklyámat, mert esernyőt lusta vagyok cipelni na meg nem tudok vele normálisan közlekedni, kezemet a pulcsim zsebébe dugtam és elindultam a hosszú járdán amely mentén házak álltak. Beértem a városba, elég sok ember mozgolódott az utcákon, pedig azt hittem, hogy esőben nem igen szeretnek az emberek kimozdulni mint ahogyan én sem, de ha muszáj, akkor muszáj. Mint most. A szemem a járdát nézte és úgy mentem előre, mikor beleütköztem valakibe. Felnéztem és nem tudtam szóhoz jutni. Louis volt az. Az ő fején is csuklya volt egyrészt, hogy ne ázzon meg másrészt, hogy ne ismerjék meg.
- Hát te? - kérdeztem meglepődve.
- Sétálgatok.
- Esőben?
- Igen. Szeretem az esőt ilyenkor olyan nekem mintha az eső sírna helyettem és ilyenkor friss a levegő és jobban lehet gondolkodni. És te?
- Hát én is csak sétálgatok meg bevásárolni megyek.
- De hisz szombat van.
- Igen tudom, de egy kis élelmiszer bolt nyitva van.
- Értem. Esetleg elkísérhetlek?
Ettől a kérdéstől egy csöppet elpirultam hiszen eszembe jutott mikor az ajka az enyémre olvadt.
- Ha akarsz. - és elindultam. Louis is elindult és mellém jött és úgy mentünk a boltba. Mikor megérkeztünk kinyitotta az ajtó előttem, ez elég figyelmes dolog volt a részéről, ami tetszett is. A fejemről levettem a csuklyámat, de ő nem ne, hogy rájöjjenek, hogy ki ő. A zsebemből elővettem a listát amit tegnap írtam össze, hogy mi kell és elkezdtem őket megkeresni és a kosárba pakolni. A mosogatószer elég magasan volt így fel kellett nyújtózkodnom érte, de így se értem el. Mikor éreztem, hogy Louis mellkasa a hátamat súrolja. Minden egyes lélegzet vételét éreztem. A szívem gyorsabban kezdett dobogni. A fejem felett felnyúlt a mosogatószerért és levette. Hátrébb lépett tőlem egy aprónyit én meg megfordultam és elpirult arccal néztem rá. A feje megint közelített hozzám, az orraink összeértek, mikor hátra lépett tőlem.
- Nem, nem ezt nem lehet. - én csak néztem rá. Akartam volna újra érezni az ajkait az enyémeken, de igaza van ezt nem lehet.
- Sajnálom a tegnapi dolgot is Jessie nem tudom, hogy mi lelt engem.
- Semmi baj nem haragszom. Felejtsük el.
- Akkor nem utálsz?
- Dehogy. - és rá mosolyogtam mire Ő is rám, és tovább kerestük a listán lévő dolgokat.

E közben Elenánál:

Elena:

Miután Lucy-t és Kenny-t elrendeztem elmentem fürödni. Mikor végeztem utána egy melltartót és egy bugyit vettem magamra amik fekete színűek voltak. Lementem a nappaliba és a szárogatóról leszedtem a megszáradt ruhákat egy kosárba, és felvittem a szobámba. Leraktam a kosarat az ágyra és elkezdtem összehajtogatni a ruhákat.

Harry szemszöge:

Hívtam Jessie-t de ki van kapcsolva vagy lemerült a telefonja. Akartam neki mondani, hogy itt vagyok a házuk előtt, de mivel a csengő se jó és a kopogásra senki se reagál így benyitottam a házba. A konyhában és a nappaliban senkit se találtam így felmentem az emeletre. Jessie szobájába is benéztem, de ott se volt senki, mikor egy másik szobából dalolászást hallottam, így afelé vettem az irányt ahonnét jött a hang. Az ajtó több mint a feléig nyitva volt és az ajtóval szemben háttal Elena állt. Fehérnemű volt csak rajta. Én meg hát férfi vagyok így megakadt a szemem a formás fenekén amire szépen rá simult a bugyi. Mikor egyszer csak bepucsított ugyanis az ágyán előre hajolt, hogy a ruhát oda lerakja. Ekkor a férfiasságom elkezdett bizseregni Elena hátsóját látva bepucsítva. Azt meg kell hagyni, hogy már régen feküdtem le nővel, és most Kendall-re gondolok ugye aki kurva. Jessie meg szokás szerint nem adja meg magát, rólam meg tudni illik, hogy nagyon is szeretem a szexet főleg ilyen jó csajokkal mint például Elena.

Elena:

Szépen hajtogatom össze a ruhákat, mikor egyszer csak egy kart érzek a derekamon, ami nem ereszt el. Megijedtem.
- Ki vagy? - ijedten kérdeztem.
- Pszt. Csak én. Harry.
- Mit keresel itt és miért fogdosol?
- Jessie-hez jöttem, de nincs itthon és megláttalak téged ebben a vadítóan sexi fekete fehérneműben és megkívántalak.
- Te hülye vagy. Engedj el. - ahelyett,hogy elengedett volna, inkább elkezdte a nyakamat csókolgatni, amit meg kell hagyni elég jól csinálta.


 Bele bizsergett az egész testem, nem tudtam neki ellen állni. Így hátra szegtem a fejemet a vállára, ő meg csak puszilta a nyakamat. Egyszer csak beleharapott mire én felnyögtem. A keze kezdett feljebb csúszni a derekamról, a melleimre. Melltartón keresztül markolászni kezdte őket mindkét kezével. Az egyik keze meg lecsúszott a két lábam közé és a nőiességemet kezdte el simogatni a bugyimon keresztül. Megfordultam és ő egyből lesmárolt a nyelveink körtáncot jártak egymás szájában.


Közben lehámoztam róla a kabátot meg levettem a pólóját, ő meg kilépett a cipőjéből. Még a seggemet markolászta két kezével addig kicsatoltam a nadrágját és kigomboltam és letoltam ő meg kilépett belőle. A boxerén már látszott a púp amit a farka okozott. Felkapott és az ablakhoz vitt és a radiátorra leültetett.  A melltartómat levette így a melleim kerültek a szemei elé, mire megszólalt.
- Gyönyörű vagy. - és megmarkolta a melleimet, markolászta őket.  Az egyik mellem gombját elkezdte nyalni, amitől éreztem, hogy kezd a puncim nedvesedni. Szopta a mellem, nyalta, harapta. Ismételten lesmárolt közben a puncimat dörzsölte a kezével a lábam között, ami miatt belenyögtem a szájába. Leguggolt elém és a lábaimat terpeszbe húzta szét. A bugyimon keresztül nyalni kezdte a puncimat én meg csak élvezkedtem. Félre húzta a bugyimat és simogatta az érzékeny szervemet. Megszabadított a felesleges ruhaneműtől és benyalt a két lábam közé, amitől én megremegtem. Lassan nyalni kezdett, a számat pedig hangok hagyták el. Zihálva megszólaltam.
- Én még szűz vagyok. -  szaggatottan mondtam. Mire Harry felnézett rám és elmosolyodott.
- Akkor ez felejthetetlen első alkalom lesz neked. - és tovább nyalt, a csiklómat főképp jól megkínozta. A nyelvével a csiklómon gyorsítani kezdett közben a mutatóujját a lyukamnak a bejáratánál körözte. Isteni érzés volt. A nyelvét a lyukamba és feldugta utána a csiklómat kezdte el örül sebességgel dörzsölni, én csak hangosakat nyögtem, még sosem éreztem ilyen fantasztikus érzést. Addig az egyik ujját óvatosan feldugta a lyukamba és ki-be húzogatta. A dörzsölés hatására csak úgy cuppogott a puncim a nedvességem miatt.  A nedvességem folyt végig a combomon, meg a padlóra is lecsöpögött. Ezután letérdeltem Harry elé és lehúztam a boxerét és a nagy, álló, kemény farka meredt rám. A kezemmel megfogtam és húzogatni kezdtem rajta a kezemet, ráköptem és verni kezdtem. Utána a farkának a végét nyalogatni kezdtem és cuppogott rajta a szám a sok nyál miatt. Szép lassan a számba vettem, elég méretes egy farok volt. Lassan szopni kezdtem, Harry hangos hangokat adott ki ami azt jelentette, hogy élvezte azt amit csináltam. Mikor egyszer csak megfogta a fejemet és a csípőjét előre nyomta így az egész farka tövig a számban volt, és a csípőjét előre hátra mozgatta én meg úgy szoptam a farkát. Ő meg férfiasan nyögött. Gyorsítani kezdett és így szájba baszott. A farka és a szám között folyt ki a nyálam rá a melleimre. Felkapott a földről és az ágyra fektetett háttal. A kabátjából elővett egy óvszert és felhúzta magának, utána a két lábam közé helyezkedett és óvatosan berakta a farkát a lyukamba. Szép lassan beljebb tolta, mikor egy óriási sikítás hagyta el a számat, ugyanis átszakította a szűzhártyámat. Lassan tolni kezdett, ami a fájdalmat gyönyörré alakította át. Fokozatosan gyorsított a tempón és széjjel baszott. Mindketten csak nagyokat nyögtünk. Mikor Harry elélvezett egy nagyok nyögött és kihúzta a farkát, utána engem még tisztára nyalt és engem is eljuttatott az orgazmusig.


 Lehúzta az óvszert a farkáról és egy zacskóba ami szintén a kabát zsebében volt, bele rakta, összekötötte és eldobta. Utána vissza mászott hozzám az ágyra, de csak annyira, hogy megcsókoljon.
- Fantasztikus volt. - mondta.
- Tudom. - mondtam zihálva.
- De ennyi volt. Én most elmegyek lezuhanyzók. - és bement a fürdőbe ami a szobámban volt. Felvettem a köntösömet és leültem az ágyra. El se hiszem, hogy mit tettem, lefeküdtem Harry-vel a legjobb barátnőm barátjával. Mekkora egy barom vagyok. Egy könnycsepp indult meg az arcomon ezeket gondolva. Ezt semmiféle képen se tudhatja meg, és remélem addig  nem jön meg míg el nem rendezzük magunkat Harry-vel.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Író!
    Én mindigis az a fajta ember voltam, aki nyíltan kimondja, amit gondol. Szeretném elmondani a véleményemet a blogodról, és nagyon remélem, hogy ezzel nem foglak megbántani, mert hidd el nem áll szándékomban. Na, először is megjegyezném, hogy tetszik a blogod és a történet is elég jó. Vannak benne persze olyan dolgok, amiket kicsit furcsának gondoltam, de aztán oda jutottam, hogy ez így mégiscsak jól hangzik.Tetszik még az is, hogy nem csak fejezeteket raksz fel, hanem mondjuk blogajánlót is, valamint bírom még azt is, hogy a fejetezekhez több képet vagy gifet csatolsz (a gifek amúgy nagyon tetszenek). De ha már itt vagyok, akkor írnék néhány építő jellegű kritikát is. Helyesírásra figyelj kérlek! Ami nekem a leginkább nem tetszik, az az, hogy valamilyen szinten "követeled" a kommenteket. És még mielőtt leállna velem valaki vitatkozni, elmondom, hogy ez nem helyes, mert számomra fontos, hogy egy író megmaradjon szerénynek, és ne szálljon a fejébe a dicsőség. Persze én most nem rólad beszélek. :) Egyébként nekem nincs bajom a fejléccel. Kinek mi tetszik. Remélem, hogy nem sértettelek meg, és megfogadod a tanácsomat. Kívánok a továbbiakban is sok szerencsét! :)
    Puszi, Annie

    VálaszTörlés
  2. Szia, Annie nem tartom a blogomat a legjobbnak és nem is azért írok, hogy a legjobb legyen, hanem mert szeretek írni. Igen tudom, hogy vannak benne furcsa dolgok, de én is egy fura lány vagyok, így ez szerintem nem nagy gond. A helyesírásom elég sokat fejlődött, mert szó szerint a béka segge alatt volt, és elég jól feltudtam hozni, persze tudom, hogy vannak még apróbb hibáim, de hát kinek nincsenek, minden emberrel előfordul hiszen egyikünk sem tökéletes. Teljes mértékben figyelek a helyesírásomra, ennél jobban nem hiszem, hogy tudnék. Amint látod csak régebben " követeltem " a kommenteket, most más egy hosszú ideje nem teszem, és nem is fogom. Nekem semmilyen dicsőség se száll a fejembe, szóval erről szó nincs. Tudom, hogy a fejlécem nem egy világbajnok, de nekem tetszik és, ha tehetem vagy lesz rá időm, akkor majd lehet, hogy megváltoztatom, addig viszont ez marad. Egyáltalán nem sértődtem meg, és köszönöm is azt, hogy adtál tanácsot. A jó kívánságot is nagyon szépen köszönöm!(:

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy nem úgy fogtad fel ezt a megjegyzést, hogy megsértődtél! Örülök, hogy megfogadod a tanácsomat, de amint már említettem, a fejléccel nekem nincs semmi bajom! És igen, észrevettem, hogy most már nem írsz annyira hibásan. További jókat,
    Puszi, Annie :) ;)

    VálaszTörlés
  4. Én azokon se szoktam megsértődni,amikben elég nagyon oltanak engem és a története,hiszen akinek nem tetszik az ne olvassa. Ennyi.(: Tudom. Igyekszem vele. Köszönöm és neked is Annie.(:

    VálaszTörlés