2014. október 4., szombat

49.rész

Sziasztok!(: Sok kihagyás után meghoztam az új részt. A lehetséges helyesírási hibákért előre bocsánatot kérek!(: Jó olvasást kívánok!(:

49. rész




Tehát szereti a kutyákat, ez egy jó pont nálam, és úgy láttam, hogy Kenny is oda volt érte. Felállt Louis Kenny mellől és felém fordult.
- Mehetünk? - kérdezte.
- Igen. - feleltem és elindultunk a park felé.
Hosszú sétálás után megérkeztünk a parkba,ahol sok ember nyüzsgött volt aki sétált vagy kutyát sétáltatott volt, aki futott és persze voltak gyerekek is akik játszottak különféle játékokat. Kerestünk egy padot és leültünk. Mivel nem akartam egyből a lényegre térni így egy picit elkerítettem a mondanivalómat.
- Nem is tudtam, hogy szereted a kutyákat. - fordultam Louis felé.
- Hát most már tudod, és nem csak szeretem, hanem imádom őket.
- Hát igen azt észrevettem, de Kenny is szeret téged, ahogyan észrevettem azt.
- Ki ne szeretné ezt a cuki falatot. - és megsimogatta Kenny-t.
- Hát Harry nem.
- Pedig ő is szereti a kutyákat csak lehet, hogy nem annyira mint én.
- Viszont Kenny-nek nem szimpatikus Harry hogy miért azt nem tudod. Mondjuk az állatok jobban megérzik, hogy ki jó ember és ki nem.
- Ez így is van. Na de hagyjuk most őt. Meglepett, hogy írtál, hogy találkozzunk,
- Hidd el én se tudom, hogy miért írtam csak úgy éreztem, hogy jó lenne, ha találkoznák.
- Ennek én csak örülök.
- Meg te mondtad, hogy akarsz valamit mondani, úgy rémlik.
- Így van.
- Hát akkor kivele.
- Hát csupán annyi, hogy szeretlek és szeretném, ha esetleg mi megpróbálnánk a dolgot.
- Louis tudod nagyon jól, hogy Harry-vel járok és, hogy szeretem annak ellenére, hogy most ne éppen vagyunk jóba, de nem hagynám őt el, ha csak nem történne olyan dolog ami nyomos indok lenne, hogy elhagyjam őt, - látom Louis-son, hogy elkeseredett.
- Értem. És mit szólnál ahhoz, ha megtudnád, hogy Harry megcsalt?
- Kiakadnék, De miért?
- Ja semmi, semmi.
- Tudsz valamit? Mert, ha igen akkor mond el.
- Nincs semmi, tényleg. -  és egy mosolyt lejtett, de ez olyan mosoly volt, hogy  "valamit tudok csak nem mondhatom el."
- Hát jó. És mikor is mentek a koncertje amit mondtál?
- Jövő héten.
- Hisz az mindjárt itt van.
- Így igaz. Jó lenne, ha te is eljönnél.
- Én? Hát azt meg hogy? - meglepetten néztem.
- Hát, hogy ha Harry elhívna.
- Most nem igazán vagyunk jóba meg eszébe se jutna szóval inkább hagyjuk ezt.
- Hát jól van, ahogyan érzed.
Csomó mindenről beszélgettünk, nagyon jól elvoltunk sokat nevettünk meg minden- Észre se vettük, hogy elment az idő. Már nagyon hideg volt, mikor megszólaltam.
- Fázom, nem baj, ha elindulunk haza?
- Dehogy is.
Felálltunk és ekkor Louis levette a kabátját és rám adta. Így ő csak egy fehér pólóban volt, mikor elkezdett esni az eső és hirtelen szakadni kezdett. Igen ez London szerintem nevezhetjük az eső városának is. Felkaptam Kenny-t és elkezdtünk futni Louis-sal szerencsére nem olyan messze a parktól volt egy fedett helyiség, oda beálltunk. Louis-ra ránéztem és a fehér pólója csurom vizes volt és átlátszott a felsőteste ami eléggé jó volt. Elpirultam. Észrevette, hogy csak a hasát bámulom és közelebb jött. Én meg hátrébb léptem így neki ütköztem a falnak, közelebb jött még inkább és láttam, hogy megakar csókolni, szólni se tudtam úgy lefagytam. Már majdnem megcsókolt mikor, Kenny felugatott ugyan is ott volt a kezemben és már nem volt helye Louis és az én testem között. Így nem tudott Louis megcsókolni, talán nem is baj, vagy igen?  Érezni akartam az ajkait az enyémeken, te Jézus mit beszélek, én Harry-t szeretem és kész, vagy nem? Ez ment a fejemben még haza nem értünk, Louis már menni akart, de mivel csurom vizes volt így behívtam hogy szárítkozzon meg. Elena még fent volt és hát persze, hogy egyből mikor meglátott minket faggatózni kezdett, az sem zavarta, hogy Louis ott van.
- Na mi volt? - lelkesen kérdezte Elena.
- Ő Semmi és amint nem látnád itt van Louis is.
- Hupsz, Szia Louis akkor én most inkább felmegyek a szobámba.
- Helyes döntés. - mondtam neki.
- Csinálok egy teát jó? - Louis csak bólogatott.
Közben addig ő levette Kenny-ről a pórázt és leült a konyhába. 5 percig néma csend volt, egyikünk se igen mert megszólalni azután, hogy majdnem csókolóztunk. Egyszer csak Louis megszólalt.
- Szép házatok van.
- Köszönjük. - közben elé raktam a forró teát egy bögrében.


 Miután megittuk a teát felmentünk a szobámba. Az ajtót kinyitva Lucy ugrándozott örömében, hogy végre haza jöttem. Ő is oda volt Louis-ért, tényleg nem értettem, hogy Kenny-vel mit esznek annyira rajta. Na mindegy egyszer csak majd megértem. Még Louis Kenny-vel és Lucy- val játszott addig én kerestem neki egy törölközött, hogy megtudjon szárítkozni, közben én levetkőztem egy bugyi és egy melltartó volt rajtam és így magam köré tekertem egy nagyobb törölközött, és kimentem a fürdőből. Oda adtam a törölközött Luis- nak, mire ő levette a pólóját és a vizes felsőteste tárult a szemem elé, mitől ismételten elpirultam.
- A nadrágomat is levehetném, hogy megszáradjon?
- Miért kérdezed?
- Hát, hogy nem e zavarna?
- Nem zavarna, nyugodtan. - lehet nem gondoltam meg ezt a választ, mert mikor megláttam Louis-t egy szál boxerben éreztem, hogy a fejem kezd átváltozni egy paradicsommá, annyira piros lehettem. Nem értettem, hogy miért van rám Louis ilyen hatással, lehet, hogy én is vonzódom hozzá és nem csak ő hozzám. Leült mellém az ágyra és láttam, hogy ő elpirult attól, hogy csak egy szál törölközőben ülök előtte, Mikor megszólalt.
- Jaj el is felejtettem mondani, hogy láttam a cikket rólad az újságban és, hogy nagyon csinos vagy azon a képen és, hogy sok sikert a modellséghez.
- Jaj köszönöm szépen, de nélküled nem sikerült volna.
- Mert?
- Mert elkísértél és ott erőt adtál és biztattál, hogy menni fog és sikerült is úgyhogy köszönöm szépen.
- Igazán nincs mit, neked bármit bármikor.
Jó sokáig elbeszélgettünk, mikor észrevettem, hogy Louis egyre közelebb jött, tartottam attól, hogy megint megakar e csókolni és attól is, hogy vajon ellen tudok e állni neki. Mert most is a közelemben van és valami varázst, vibrálást érzek a levegőben és kettőnk között. Jól éreztem Louis már nagyon közel volt a számhoz. Mikor megsimogatta az arcomat, amitől kirázott a hideg és közel hajolt hozzám. A homlokunk már össze ért, totál lefagytam egy szó se jött ki a számon, mikor már az ajka az enyémhez ért, és megcsókolt. Beleremegtem és átkaroltam a nyakát és vissza csókoltam, vadul csókolózni kezdtünk, a nyelveink egymás szájában játszadoztak.



 Mikor a hátam közelített az ágy felé és közben Louis a törölközőt lehámozta rólam, így már csak fehérneműben feküdtem alatta. Harapdálta az ajkaimat, csókolta közben a testemen végig simította a kezét és a combomat megmarkolta. Áttért a nyakamra harapdálni kezdte, élveztem, de észbe kaptam, hogy mit művelek, mikor felkiabáltam.
- Állj, Louis állj! - mire ő megállt és lemászott rólam, én gyorsan magamra kaptam a törölközőt.
- Jobb lenne , ha most elmennél és ezt elfelejtenéd. - mérgesen mondtam.
- Miért? Nem volt jó? - már majdnem mondtam, hogy de igen jó volt sőt fantasztikus, de kapcsoltam és erélyesen rászóltam.
- Louis menj el! Most!
- Jó. - flegmán mondta. Felöltözött ugyanis már megszáradtak a ruhái és elment. Sírva rottytam az ágyra, hangosan sírtam, mire Elena bejött.
- Mi történt ? Hallottam a kiabálást meg, hogy sírsz.
- Majdnem megtörtént Elena. - szaggatottan mondtam a sírás miatt.
- Micsoda?
- Majdnem lefeküdtünk.
- Hogy mi? -  csodálkozva kérdezte Elena. Ránéztem.
- Még csak az elején voltunk, de ha nem kapcsol az agyam és nem állítom le Louis-t, akkor megtörtént volna. - és zokogtam tovább. Elena átölelt.
- Nyugodj meg. - és simogatott közben.
- De nem tudok.
- De igen megtudsz, feküdj le. aludjál és holnap mindent jóban fogsz látni. - és befektetett az ágyba, be is takart, egy puszit adott a homlokomra és kiment. Könnyektől elázva feküdtem és bámultam a sötétségbe és mérges voltam, nem Louis-ra, hanem magamra, hogy hogyan is hagyhattam, hogy ez megtörténjen. Lelkiismeret furdalásom volt ez miatt, így megkerestem a telómat ami az éjjeli szekrényen volt és írtam egy üzenetet Harry- nek.

Ez állt benne:

Tudom, hogy mostanában sokat veszekedtünk, de igen igazad volt, hogy még egy gyerek vagyok. Sajnálom, találkozzunk holnap és beszéljük meg a dolgokat. Szeretlek.

Ezután vissza feküdtem és megpróbáltam aludni, de csak folytak a könnyeim.

Louis szemszöge:

Hogy lehettem ennyire hülye, hogy majdnem megfektettem Jessie-t mikor nem vagyok olyan. Lehet, hogy mindent elcsesztem, és soha többet nem fog velem szóba állni. Haragszom magamra. Egy balfasz vagyok.

3 megjegyzés: