2013. június 9., vasárnap

27.rész

Íme itt az új rész! :D Már 6000 felett vagyunk,ami jó érzéssel tölt el és ezt  nagyon köszönöm nektek! :) Az orvosi hibákat nézzétek el nekem,mivel nem vagyok orvos. :)

FIGYELEM!
A következő rész csak erős idegzetű és 16 feletti korosztály számára ajánlott!  Megtekintését,olvasását csak saját felelősségre!



27.rész

Megfogtam az egyik nagy darab szilánkot és megmarkoltam. Ami a kezem közül kilógott éles végét a régi vágásaimra raktam. Egy nagy lélegzetet vettem és teljes erőmből belenyomtam a csuklómnál lévő vágások végéhez. Ezt a szúrást már éreztem. Fájt. Potyogtak a könnyeim, de folytattam.Végig húztam az éles szilánk darabot az egész alkaromon a vágásaimon. Éreztem, hogy a karomat átjárta a melegség és a csepegő, folyó piros színű folyadék bejárta az egész testemet. Erőt vettem magamon és még egyszer is végig sértettem a szilánk darabbal a karomat. Pont egy főeret vágtam meg, elkezdet spriccelni a vérem. Az arcomra az egész testemre került. Felkászálódtam a földről és elakartam menni. Mikor teljesen elsötétedett minden a szemem előtt. Szédülni kezdtem. Egyik pillanatról a másikra összeestem. Háttal öleltem a földet. A fejem balra volt fordulva. A felső testem egyenesben volt. A lábaim be voltak hajlítva és szintén balra voltak fordulva mint a fejem. A bal karom amelyiket megvágtam a fejem mellett behajlítva hevert. A másik kezem szint úgy hevert a jobb oldalamon. Az arcomat a hajam fedte el. Éreztem, ahogy a vérem folyt, és, ahogy elérte a testemet. Még meleg volt. Nem tudom, meddig feküdtem ott. De éreztem, hogy az élet kezd kiszállni belőlem. A testem teljesen lehűlt. Szinte megfagyott a hideg szeles idő miatt. Nem éreztem a lábaimat se a kezeimet. Se semmilyen testrészemet. A szívem lassabban kezdett verni. Ekkor a szemeim egy hatalmas fény sugarat pillantott meg. Mikor megpróbáltam azonosítani, hogy mi az és, hogy honnan jön. Elsötétült a világ előttem. Se kép se hang. De az a vicces. hogy a lelki szemeimmel mindent szín tisztán láttam, lehet, hogy most hülyének gondoltok, de igen és van ilyen és nem badarság. Olyan mint, ha a lelkem kiszállt volna a testemből és mindent kívülről figyelt volna. Egy kocsi állt meg a földön fekvő testem előtt. Kinyílt az ajtó és kilépet belőle Harry. A másik oldalon Louis is kiszállt, és hátulról Liam, Niall és Zayn. Louis megszólalt.
- Miért álltunk meg ?
- Mert valami van előttünk. - ekkor Harry közelebb lépett a fekvő testhez.
- Édes Istenem !
- Mi a baj? - kérdezte Liam.
- Ez Jessie. - és oda rohant a földön heverő testemhez.
- Hogy mi? - kérdezte Niall.
- Igen jól hallottad ez Jessie. - és kisöpörte az arcomból a hajamat.
Ekkor megpillantotta, hogy fal fehér voltam. A szemeim fenn voltak akadva. Megfogta az államat és magához fordította. Ekkor megpillantotta, hogy a számból valamilyen fehér habos folyadék folyt ki.
- Jézus. Zayn hívd a mentőket. - közben a sírás kerülgette.
Zayn egyből ugrott és máris tárcsázta a számot.
- Harry azt mondták, hogy kb 10 perc és itt vannak.
- Az rengeteg, addig Jess meg is hallhat. - idegesen ordított.
Érezte, hogy valami átáztatta a gatyáját, ahogy mellettem térdelt. Ránézett a bal karomra. Felkiáltott mert meglátta, hogy egy hatalmas mélyedésből szivárgott ki a vérem.
- Úr Isten. Jess nem vagy normális. Miért tetted ezt? - üvöltve mondta.
A fiúk csak nézték, és inkább hallgattak.
Harry felállt levette a kabátját, és a fehér pólóját. Visszatérdelt mellém. A pólójával körbe tekerte a vérző alkaromat. Jól megszorította, hogy elállítsa a vérzést. De nem használt semmit, mert egy főeret is elvágtam az üvegnek a szilánkjával így a kötés teljesen átázott. A fehér póló piros színűvé vált. Harry mindkettő kezével szorította a kötést. A kezei is teljesen pirossá váltak. Közben odahajolt a szívemhez, hogy meghallgassa, hogy ver-e. Vert, de rengeteg ütemet kihagyott és lassan dobogott.
- Louis kérlek nézd meg a másik kezén a pulzusát. - kérte Harry.
- Én aztán hozzá nem nyúlok. - flegmán válaszolt Louis.
Erre a mondatra Harry hátra nézett, és a zöld szemei kitágultak és feketére változtak.
- De igen is megnézed ! Mert én azt mondtam ! - elég mérgesen mondta Harry. Louis megakart szólalni mikor Zayn közbe szólt.
- Majd én megnézem ! - és odajött és Ő is letérdelt mellém, csak a másik oldalamra.
Megfogta a csuklómat, és a kezét az ütőérre helyezte. Mikor megmérte, hogy hányat ver megszólalt.
- Harry inkább nem mondom meg.
- De igen! Ki vele! - ordított Harry.
- Tíz.
- Mi tíz?
- Tízet vert csak a 72 helyet. - mondta Zayn.
Harry-ből kitört a sírás.
Ekkor megérkezett a mentő. Kiszállt belő igen magas két férfi. Oda jöttek hozzám. Harry-t meg felemelték mellőlem. Megvizsgáltak. Az egyik hapsi felhívta a kórházat, hogy készítsék elő a műtőt és, hogy a vér plazmákat is készítsék elő. Ekkor Harry egyből oda rohant hozzám, de a fiúk visszafogták, és mondták neki, hogy nem, nem mehetsz oda. Beraktak a mentő kocsiba.
- Egy valaki jöhet velünk. - mondta az egyik mentős.
- Én, én. - Harry vágta rá.
A mentő szirénázva sietett a kórház felé. Mikor megérkeztünk rohantak be velem a sürgősségire. Betoltak a műtőbe. A fiúk addig kint vártak. Hosszas várakozás után a műtőből kijött az orvos asszisztense.
- Hölgyem, hogy van Jessie? - aggódva kérdezte Harry.
Az asszisztens lesütötte a szemét és így szólt.
- Súlyos állapotban van. Leállt a szíve, így gépekre kapcsoltuk, és az tarja életben. Nagyon gyenge. Nem sokáig bírja a szíve. A szervezetében több liter tömény alkoholt találatunk, és óriási számban drogot. Ezért kimostuk a gyomrát.
Erre a fiúk szemei kikerekedtek. Egyedül Harry-é nem, mert Ő tudta, hogy régen is drogoztam Rick miatt, de most nem tudta, hogy miért estem vissza.
- Rengeteg vért vesztett, és ha 1 órán belül nem találunk megfelelő vérplazmát akkor... - és elakadt a nő szava.
- Akkor mi? - mérgesen kérdezte Harry.
- Akkor a hölgy 1 óra múlva meghal.
Harry-t lesokkolta a hír. A lábai összerogytak, de Zayn megfogta mielőtt a földre rogyott volna.
- Milyen vér típus kellene? - kérdezte Niall.
- Nullás. - válaszolt a nő.
- Raktáron nincs? - kérdezte Liam.
- Nincs elfogyott. A kollégáim hívják folyamatosan a kórházakat. Hát, ha ott van megfelelő vérplazma. Esetleg köztük nincs nullás vércsoportú?
- Nincs. - szomorúan, sírva válaszolta Harry.
A nő közelebb lépet hozzá.
- Család tagjainak szóltak?
- Nincs családja. Meghalt az anyukája és az apukája is. - ahogy mondta teljesen kitört belőle a sírás.
Az asszisztens rátette a kezét Harry vállára és így szólt.
- Ne aggódjon. Mindent elkövetünk, hogy megmentsük.
Vissza bement a műtőbe.
Harry teljesen kiborult.
- Ha meg hal akkor utána megyek!
- Ne mondj hülyeségeket Harry. Nem ér annyit egy lány, és itt mernéd hagyni a bandát. Hát szép. - felháborodva mondta Louis.
- Harry rá nézett. Összeráncolta a szemöldökét.
- Louis, hogy Te milyen érzéketlen vagy! Csak magadra tudsz gondolni! Én szeretem Őt az életemnél és jobban! Örülnék, ha a továbbiakba békén hagynál! - ráförmedve mondta Harry.
Louis csak megszeppenve nézett. Ekkor vissza kijött az asszisztens.
- Rossz hírem van. Nem találtunk megfelelő vérplazmát. Azt szeretném megkérdezni mivel nincs hozzátartozója így tőletek kérdezem meg, hogy leállítsuk a gépeket amik életben tartják vagy várjunk még hátha túl lép a kritikus helyzeten?
Ekkor Harry felpattant és határozottan megszólalt.
- Nem! Nem! Nem és nem!
- Rendben. - és visszament a nő.
Harry leült vissza a padra, és a két kezével a fejét támasztotta a térdén. Közben a könnyei potyogtak a földre. A szeme sarkából látta Harry, hogy Louis Őt nézi és elment. Hosszas ideg őrlő percek után kijött a főorvos. - Jó estét. - Jó estét. Doktor úr, jobban van Jessie? - kérdezte Zayn. Mert Harry teljesen kiborult és nem  bírt Ő beszélni.
- Jó hírem van. Találtunk megfelelő vérplazmát. Épp most esik át a vérátömlesztésen. Utána az intenzívre szálltjuk.
Ekkor Louis visszatért a kezében egy pohár kávéval.
- Fiúk itt van Jess címe szóljatok Elenának, hogy Jess itt van és, hogy ruhákat hozzon neki. Én itt bent maradok Jess-sel.
A fiúk csak bólogattak és elmentek. Harry-t bekísérték a kórházi szobámba. Infúzió volt bekötve nekem, és lélegeztető az orromba. Harry oda sétált az ágyam mellé.
- Szeretlek Jess! - és egy puszit nyomott a homlokomra. Leült mellém egy székre és felnézett a plafonra.
- Köszönöm Istenem! Köszönöm. - és a fejét lehajtotta az ágyam szélére. Megfogta a kezemet és elnyomta az álom. Éreztem, hogy valaki vigyázott rám. Így nyugodtan aludtam tovább.


8 tetszik 9 komi és egy feliratkozó után hozom a 28.részt! :)

5 megjegyzés:

  1. wáháháhááááá :O :DDD Eszméletlen, amit írsz! Ügyes vagy, csak így tovább! Remélem nem hal meg :( :D siess kövivel!

    VálaszTörlés
  2. tejóisteeen *__* megsirattál,hozz hamar kövit :33♥

    VálaszTörlés
  3. Whoááá de jóóó ^^ siess a kövivel *.* Nagyon jó lett, a vége meg főleg *-* <3

    VálaszTörlés
  4. Kincső:Köszönöm szépen.
    Abíí : Ne sírj :D <3
    Bettina: köszönöm :D <3
    Holnap hozom az új részt! :*

    VálaszTörlés